Δευτέρα 13 Σεπτεμβρίου 2010

Συμφωνία με τον Διάβολο

 "... Γιατί με κοιτάς έκπληκτος λοιπόν; Ήξερες πως κάποια στιγμή θα ερχόμουν και για εσένα! Όχι, όχι! Μην τ' αρνείσαι. Απλώς με κουράζεις έτσι! Παραδέξου το. Κάπου ενδόμυχα, στις πιο σκοτεινές και διεστραμμένες γωνιές της Ψυχής σου, φώναζες το όνομά μου. Ικέτευες να εμφανιστώ, και μετά παραμύθιαζες τον εαυτό σου, τάχα μου για την αγνότητα της ψυχής σου με προσευχές και νηστεία! Τι υποκρισία... Αλλά όλοι ίδιοι είστε!
  Ναι, ναι, ξέρω τι λέω καλέ μου θνητέ. Εγώ, βλέπεις, έχω προαιώνια ύπαρξη! Έχω υπάρξει μάρτυρας ΧΙΛΙΕΤΙΏΝ ολόκληρων ανθρώπινου πολιτίσμου. Ακούω τις ψυχές σας, τόσο καιρό, τόσο καθαρά, λες και είναι η ψυχή πού δεν έχω εγώ, και ξέρεις τι φωνάζουν; Βέβαια ξέρεις. Αλλιώς δεν θα ήμουν εδώ στο κάτω κάτω. Το Όνομά μου φωνάζουν απελπισμένες να τις ακούσω.
 Έτσι είναι. Αφού ξέρουν την δύναμή μου. Μπορώ να τους δώσω τα πάντα, τόσο, μα τόσο εύκολα. Όλοι θέλετε κάτι παραπάνω από αυτό που ήδη έχετε στην ζωή σας. Πλούτη; Δόξα; Γνώσεις; Ομορφιά; Έρωτα; Όλα μπορώ να σας τα δώσω, χωρίς να προσπαθήσετε καν!
  Για πες μου όμως εσύ, τι θες; 'Ο,τι και να είναι, θα σου το χαρίσω και με το παραπάνω. Με αντάλλαγμα βέβαια... Δεν ξαφνιάζεσαι, ε; Καλώς. Πάνω απ'όλα είμαι έμπορος βλέπεις, μικρέ μου φίλε! Εγώ είμαι αυτός που σας δίδαξε την τέχνη του εμπορίου στο κάτω κάτω. Κάθε αγαθό έχει και το αντίτιμό του. Αλλά μην ανησυχείς! Δεν ζητάω τίποτα το τρομερό από εσένα. Θα πάρεις ό,τι θέλεις από εμένα, πράγματα που δεν μπορείς ούτε να ονειρευτείς, και τι θα μου δώσεις; Είναι τόσο απλό που θα γελάσεις...

    Την Ψυχή Σου Θέλω...

 Όχι, μην το σκέφτεσαι καν! Η Ψυχή είναι τόσο, μα τόσο υπερτιμημένη... Τι να την κάνεις όταν έχεις όλα όσα πάντα ονειρευόσουν; Να σου πω κάτι που μάλλον δεν έχεις αναλογιστεί ποτέ σου. Η Ψύχη σου είναι το εμπόδιο στις πιο σκοτεινές, πιο γλυκιές και πιο απαγορευμένες φιλοδοξίες σου. Πόσες φορές δεν έχεις κάνει κάτι επειδή "δεν σου πήγαινε η καρδιά να το κάνεις"; Ξέρεις πολύ καλά πως η καρδιά σου δεν σε εμποδίζει σε τίποτε...  Ένας απλός μυς είναι... Αλλά είσαι δειλός για να παραδεχθείς πως η Ψυχή σου είναι το εμπόδιο... Έτσι την μετονομάζεις υποσυνείδητα σε καρδιά...
  Σου το λέω λοιπόν και σου το υπογράφω, Εγώ ο ίδιος: ο Διάβολος, ο Βελζεβούλης,  ο Σαμαήλ, ο Εωσφόρος, ή όπως αλλιώς με ξέρεις, εγώ, λοιπόν, σου το υπογράφω πως η Ψυχή δεν είναι παρά επινόηση του Θεού σου για να σε ελέγχει! Για να σε κάνει υποχείριό του, και να μην δεις την αλήθεια, να μην συνειδητοποιήσεις ποτέ σου, το εύρος των δυνάμεών σου!
  Σκέψου λίγο. Όλα αυτά τα άτομα που ζηλεύεις και θαυμάζεις. Αυτά που ασκούν δύναμη και επιρροή στους άλλους. Αυτά τα άτομα, που λες πως έχουν τα πάντα και τίποτα δεν τους λείπει χρήματα, γοητεία, επιρροή, δύναμη... Είναι ευλογημένοι από τον Θεό τους, λες, και τους ζηλεύεις, αλλά κάνεις λάθος! Ευλογημένοι από Εμένα είναι! Κατάλαβαν τι εμπόδιο είναι η Ψυχή τους και μου την έδωσαν μετά χαράς όταν ήρθα για αυτούς, και τώρα δες τους! Έχουν φτάσει στα ύψη! Έχουν  γίνει μικροί θεοί, γιατί κατάλαβαν ποια είναι η αλήθεια : Χωρίς την Ψυχή σου είσαι Ελεύθερος. Μ'ακούς; Ε Λ Ε Υ Θ Ε Ρ Ο Σ!
 Αχ, γλυκειά λέξη η ελευθερία, και ακόμα πιο γλυκεια η αλήθεια που κρύβεται πίσω από τα γράμματά της... Αυτό λοιπόν σου προσφέρω εγώ τόσο απλόχερα, μαζί με τόσα άλλα καλά! Πες μου λοιπόν, μικρέ μου Φαούστε, ή όπως αλλιώς σε λένε. Τι είναι αυτό που επιθυμείς; Θα είναι σύντομα δικό σου! Ο,τι δεν σου προσέφερε ποτέ ο Θεός, σου το χαρίζει ο Διάβολος! Μίλα λοιπόν! Δεν έχω πολύ χρόνο στην διάθεση μου, αγαπητέ μου.... Με περιμένουν και άλλες Ψυχές απόψε! Άδραξε την Ευκαιρία, που σου δίνω, και απόκτησε ότι ποθείς. Γνώρισε την υτυχά χωρίς κόπο...! Το αντίτιμο είναι μικρό... Αμελητέο....
 Αμελητέο...."


EDIT: Είναι ανησυχητικό, όταν οι περισσότεροι βρίσκουν το Blog μου από google search για το "πως θα κανω συμφωνια με το διαβολο?"....;;;; Εγώ πάντως το βρίσκω υπερβολικά διασκεδαστικό!

15 σχόλια:

Morpheus είπε...

Ωωω, αυτό μου θύμισε το "Ο ψαράς και η ψυχή του" του Ουάιλντ.
Thought provoking - Χωράει συζήτηση, θα την κάνουμε ιδιαιτέρως...


[Ε κι αφού μου ήρθε ο στίχος θα τον πετάξω, δε μπορώ...

"Πρώτα άκου πως πονάω μετά έλα να μου πεις πως η καρδιά είναι μονάχα ένας μυς"... (Ρ.Φ.)]

Amaris de Villeneuve είπε...

Περιμένω να την κάνουμε την συζητησούλα!!! :P Όσο για τον στίχο, εγώ το λέω πως η καρδιά δεν είναι μόνο ένας μυς... Στον Διάβολο όμως αρέσει να διαστρεβλώνει τα πράγματα... ;)

Morpheus είπε...

Ίσως τελικά να κάνουμε δημόσιο διάλογο, ειδικά για το προηγούμενο ποστ. Ω, έχω τόσα πολλά να πω. Μην τα στερήσουμε απ' την ανθρωπότητα my evul dear...

Ανώνυμος είπε...

Poses alh8eies leei auto to keimeno!
O an8rwpos panta anazhta auto pou den mporei na exei kai perifrwnei auto pou exei h adunamia mas panta einai auth... Ekei pataei kai o Diavolos kai "xarizei" thn amartia thn skorpa san ton aera kai aixmalotizei thn psuxh kai to mualo mas mexri pou pleon den 8umomaste oti ta eixame kapote...
Polu wraio keimeno Amaris kai toso alh8ino!

...Elena

Amaris de Villeneuve είπε...

Να σαι καλά Ελενάκι! Όπως είπα παρακάτω, δν πιστεύω στην κυριολεκτική ύπαρξη του Διαβόλου, αλλά είναι αλήθεια πως η αλλαζωνία του ανθρώπου ενίοτε δεν γνωρίζει όρια! Ίσως τελικά ο ίδιος ο Διάβολος να είμαστε εμέις οι ίδιοι, και ίσως αυτός ο μονόλογος, να μην βγήκε πραγματικά απο τα χείλια του Διαβολου, αλλα απο το μυαλό του Ίδιου του "θύματος";

Σελήνη είπε...

Υπέροχο, as simple as that.
Καλώς σε βρήκα!

Amaris de Villeneuve είπε...

:D Καλώς σε βρήκα και εσένα! Σε ευχαριστώ! :DDD

Ανώνυμος είπε...

xaxaxaxaxa egw file m vrika afto to to blog apo to google opws les.. oxi gt 8elw na kanw kati tetio :P apla 4axno istories gia mia ergasia :)8a to xrisimopiiso alla 8a valw vevaia to link tou blog s :)

pano είπε...

ade na doume tha erthei?

pano είπε...

ade na dou,e tha erthei na milisoume?

Ανώνυμος είπε...

Ξέρεις ποιος είμαι.... Σε περιμένω απόψε το βράδυ!!!

Ανώνυμος είπε...

I psixi ine anektimiti

Unknown είπε...

Έλα! 2018 και ακόμα περιμένουμε

Anonymous είπε...

ΜΕ ΤΟΝ ΔΙΆΒΟΛΟ
Γεια σας, φίλοι.
Επικοινώνησα μαζί σας μετά την έρευνά σας στο φόρουμ μου.
Έκανα το Σύμφωνο πριν από μερικούς μήνες χάρη στον πνευματικό ναό. 
Μετά από να πάρει την ανταμοιβή μου, η οποία εκτιμάται σε 10 εκατομμύρια 500 χιλιάδες δολάρια έφυγα για να αγοράσει ένα σπίτι στο Μαϊάμι, όπου ζω σήμερα.
Τρώω ό, τι θέλω.
Πίνω ό, τι θέλω. 
Ταξιδεύω όπου θέλω.
Χάρη στα χρήματά μου επενδύω στις εταιρείες μου που λειτουργούν υπέροχα. 
Είμαι τώρα ένας πολυεκατομμυριούχος που διαπραγματεύεται δημόσια.
Εδώ είναι η επαφή του διάσημου ναού που με βοήθησε: espiritualtemplo@gmail.com

Ανώνυμος είπε...

Μαρτυρία:
Συμφωνία με τον διάβολο.
Μετά από μια δύσκολη ζωή.
Γύρισα στον Κύριο Σατανά που με πήρε κάτω από τα φτερά του.
Μετά από να κάνει τις διάφορες τελετουργίες με το ναό.
Έλαβα έναν αριθμό από το ναό που μου ζήτησε να πάω να παίξω Λόττο με αυτό.
Αφού έπαιξα το Λόττο κέρδισα 5 εκατομμύρια ευρώ που επένδυσα σε ακίνητα και σε πολλές άλλες χρηματοοικονομικές εταιρείες.
Καθώς γράφω αυτή τη μαρτυρία, είμαι χαρούμενος.Υποσχέθηκα στον ναό ότι θα το διαφημίσω αν λειτούργησε και εδώ είναι η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου του ναού: espiritualtemplo@gmail.com