Τετάρτη 21 Ιουλίου 2010

Καταραμένες Αυπνίες... (Ή αλλιώς, εγώ που καίω εγκεφαλικά κύτταρα!)

I write like
Mary Shelley

I Write Like by Mémoires, Mac journal software. Analyze your writing!



Είμαι παντελώς άχρηστη με αυτά τα badge-σκατουλάκια, αλλά ελπίζω να εμφανιστει. Με άλλα λόγια; Εγώ, προσπαθώντας να σκοτώσω την ώρα μου, έπεσα πάνω σε ένα σάιτ, που ανέβαζες ένα αγγλόφωνο κείμενό σου, και ανέλυε το συγγραφικό σου στιλ, και εβγαζε με ποιού συγγραφέα μοιάζει. Ευτυχώς, είχα ένα αγγλόφωνο τραγουδοποίημα μου απο παλίά, ανεβασμένο σε ένα άλλο σάιτ (το "scarlet dreams" note to self: να το ανεβάσω και εδώ κάποια στιγμη), και το έκανα απλά 'αντιγραφή-επικόλληση' σε εκείνη την σελίδα... Τα αποτελέσματα ήταν κατ'εμέ μάλλον διασκεδαστικά.... Η γραφή μου, στ αγγλικά, μοιάζει με της Mary Shelley... Αυτή είναι μορφή φίλε! Που κολλάω εγώ με το αγγλικό που είναι δευτερη γλώσσα μου;;;
Όπως λέω, απείρως διασκεδαστικό... :P
Αν παλι έχει κάποια βάση ο συσχετισμός, θα πω απλά: ΑΥΤΆ ΕΙΝΑΊΙΙΙ!!!! Χαχαχαχαχα! :Ρ

Δεν υπάρχουν σχόλια: