Δευτέρα 20 Δεκεμβρίου 2010

Forme of Curry...

Πώς καταλαβαίνεις πως η Geekίασή σου έχει αρχίσει να αγγίζει ανησυχητικά επίπεδα:
1. Ψάχνεις στο Internet μεσαιωνικές μαγειρικές συνταγές
2. Η Έρευνα έχει αποτέλεσμα! *gasps*
3. Προσπαθείς να βρεις το εν λόγω έγγραφο σε ψηφιακή μορφή για να το κατεβάσεις!
4. Το κατεβάζεις και ας είναι στα Μέσα Άγγλικά.
5. Σκέφτεσαι πως πρέπει να βρεις ένα γλωσσάρι Μεσαιωνικών Αγγλικών για να καταλάβεις επιτέλους τι διάολο λέει εκεί μέσα (ουφ! Το έγγραφο έχει μέσα γλωσσάρι)!
6. Σκέφτεσαι πως όταν κατέβεις Ρόδο, πρέπει να φέρεις πάνω τα Oxford λεξικά σου, γιατί απλούστατα, ακόμα και η εξήγηση του γλωσσάριου, θέλει εξήγηση...
... και τέλος... 
7. ΑΝΑΡΩΤΙΕΣΑΙ ΓΙΑΤΙ ΜΠΗΚΕΣ ΚΑΝ ΣΤΟΝ ΚΟΠΟ! ΕΔΩ ΜΕ ΤΟ ΖΟΡΙ ΦΤΙΑΧΝΕΙΣ ΜΑΚΑΡΟΝΑΔΑ! ΣΙΓΑ ΜΗΝ ΚΑΤΣΕΙΣ ΝΑ ΦΤΙΑΞΕΙΣ ΚΑΙ ΣΥΝΤΑΓΕΣ ΤΟΥ 12ΟΥ ΑΙΩΝΑ!!!!!! 

Γιατί κάνω τέτοια ανάρτηση εγώ; Γιατί βαριέμαι την ζωή μου και με έχω κατατρομάξει με τις παραξενιές μου... Αυτά μέχρι να σκεφτώ τίποτε πιο έξυπνο να ανεβάσω... 
Χαιρετώ σας!

8 σχόλια:

Teuvo Vehkalahti είπε...

Oikein hyvää Joulua Sinulle. Näin blogien välityksellä on kiva tutustua muiden maiden kulttuuriin ja ihmisiin. Tule sinäkin katsomaan Teuvon kuvat blogi, ja kerro myös kaikille sinun kavereillesi, miksi kannattaa käydä katsomassa Teuvon kuvat blogi. Samalla saadaan teidän maanne lippu nousemaan korkeammalle minun blogissa. Jouluterveisin Teuvo Vehkalahti Finland

Morpheus είπε...

Μ' αρέσει που αναρωτιέσαι και γιατί κάνεις εσύ τέτοια ανάρτηση...
Το μόνο μεσαιωνικό φαγητό που μπορεί να υπάρξει στο σπίτι σου, είναι η μία και μοναδική μακαρονάδα που έφτιαξες στο πρώτο έτος, αφημένη στο ψυγείο επειδή βαριόσουν να πλύνεις το πιάτο... Καμμένη...

(Άντε ρε μέχρι τη Φιλανδία έφτασε η χάρη σου...)

Amaris de Villeneuve είπε...

Έλα Χριστέ! Ναι! Και να καταλάβαινα και τίποτε από ότι λέει ο κύριος... Και αγαπητή μου, στο ψυγείο μου δεν υπάρχει τίποτε απολύτως από το πρώτο έτος! Για να μην βγάζεις βιαστικά συμπεράσματα! :Ρ

Morpheus είπε...

Σου λέει καλά Χριστούγεννα και τι ωραίο blog που έχεις, που δείχνει την κουλτούρα του πολιτισμού σου (Γ@μώ τους Ίνκας, έχουμε πολιτισμό στην Ελλάδα; Και είσαι και εσύ εκπρόσωπος του; Και μετά αναρωτιόμαστε γιατί πέθανε ο Béla) και ότι πρέπει να πας κι εσύ στο δικό του μαζί με τους φίλους σου να κάνεις μπανιστήρι της φωτό του. Γιατί πήρε πρέφα ότι τελευταία οι Έλληνες άρχισαν να διαβάζουν Φιλανδικά blogs ρε αδερφάκι μου και είπε να συμβάλει στην αύξηση της ορμώμενης εξ Ελλάδος αναγνωσιμότητας του. Χριστουγεννιάτικες ευχές απ' τον Teuvo, may the horse be with you. (Μάνα παρατάω τα οικονομικοπληροφορικά πάω να γίνω μεταφράστρια).

Amaris de Villeneuve είπε...

Καλά αγάπη! Σε πρόλαβα! Το μετέφρασα ήδη! Να ναι καλά ο αυτόματος translator dld! Και διερωτώμαι τώρα εγώ! Από εμένα περιμένει να δει την Ελληνική κουλτούρα; Σώώώώώθηκεεεε! (εκτός και αν με συγκαταλέγει σαν ξεχωριστό είδος από μόνη μου, που έχει και δικό του Πολιτισμό!)... LOL! :P

Amaris de Villeneuve είπε...

ΥΓ: Ποιο horse πάλι? Δεν θέλω horses with me! I walk alooooneee! (γεια σου ρε Tarja συντοπίτισσα του Προλαλίσαντα!) :P

Morpheus είπε...

Ελληνική Κουλτούρα;

That's contradiction in terms, dear...

Amaris de Villeneuve είπε...

indeed.... Indeeeed@!!!!